Angola’dan ABD’ye göç eden Walter, 17 yıl ayrı kaldığı eşi ve kızıyla nihayet buluşur. Beraber Walter’ın ABD’deki tek göz evinde yaşamaya başlasalar da tamamen yabancı gibidirler. Hepsinde ortak olan dans tutkusunu keşfetmeleri, bu duygusal mesafeyi aşmalarına yardımcı olur.
Tanzanya asıllı Amerikalı yönetmen Ekwa Msangi’nin çıkış filmi, göç meselesine hem nadir gördüğümüz türden kişisel bir yaklaşımla hem de evrensel bir pencereden bakmayı başarıyor. New York’ta geçen bu dokunaklı öykü, bu yıl Sundance’te tüm gönülleri fethederken eleştirmenlerden de bolca övgü aldı.