Eylem geç saatte işten geldiği bir akşam alt kat komşusunun balkonuna yanlışlıkla sütyenini düşürür. Sütyenini alt kata inip almalı ve kimse görmeden bu konuyu kapatmalıdır. Ne var ki bir yanlış anlamalar silsilesi sonucu kendini karakolda bulur.