Following Diana
Diana’in kocası bir akşam eve büyük haberlerle gelir: İkinci bir kadınla evlenmiştir ve Diana’dan da bu durumu kabullenmesini ister. Diana ise, ondan hiç beklenmeyecek biçimde kendi başına bir yaşam kurmayı planlar.