İnsanların sadece kısa bir süreliğine bir karakter olarak yaşadıkları bir dünyada, herkesin hafızası düzenli olarak silinmektedir. Uyandıklarında, yaşayacakları hayatın kendilerine uygun şekilde uyarlanmış hafızası bu insanlara yüklenir.
Ozan Adam’ın başka bir alemden kopup gelmiş gibi duran bir deneyim yarattığı, benliklerin birbirine karıştığı bu avangart serüvende zaman, ses ve görüntü sürekli birbirini sınıyor. İnsanın uyandığında anlam vermekte zorlandığı rüyaların tuhaflığını yansıtan bir deneysel anlatı.