For You I Will Fight
Rachel Lang’ın Ana Üçlemesi’nin ilk halkası, ergenlikten yetişkinliğe geçiş döneminin belirsizliklerine odaklanıyor. Locarno’dan Gümüş Leopar ödülüyle dönen film, Lang ile Salomé Richard’ın işbirliğinin de başlangıcını teşkil ediyor.