Fragments for Venus
Alice Diop, Kayije Kagame’nin (Saint Omer) başrolünde yer aldığı bu derinlikli kısa filmde sanat tarihinin kör noktalarını yakalıyor. Siyah temsillerinin klişelerini ve eksiklerini gerçek hayatın neşesiyle karşı karşıya getiren Fragments for Venus, estetik zevkin kapsamını genişletiyor.