Frances Ha
Frances, New York’ta yaşar ama kendine ait bir evi yoktur. Bir dans ekibinin parçasıdır ama tam olarak dansçı sayılmaz. Sophie onun en yakın arkadaşıdır ama artık pek görüşmezler. Frances, düşlerinin gerçekleşme ihtimali her geçen gün eriyip gitse de, onları kovalamaktan vazgeçmez.
Noah Baumbach ve Greta Gerwig’in modern klasikler arasına girmeye aday öyküsü, koşulları sınırlı ama yaşam coşkusu kocaman, idealist ama beceriksiz bir kadın karakteri kalbimize kazıdı. Siyah beyaz New York estetiği geçmişe ait duygular uyandırsa da bu film tastamam günümüzün ruhunu taşıyor.