Adaletsiz yargı sistemini ifşa eden Chol Soo Lee’yi Serbest Bırakın, 1970’lerde San Francisco’da haksız yere mahkum edilen Koreli bir göçmenin hikayesini anlatıyor. Toplumsal eylemlerin gücünü vurgulayan bu capcanlı dayanışma öyküsü, hapis yatmanın kalıcı izlerini de gözler önüne seriyor.