Acımasız, şok edici, zekice bir oyun. Michael Haneke, bir evin içine tıktığı karakterleriyle şeytani bir oyun oynarken, izleyicinin de bu şiddet dolu gösteri karşısındaki konumunu sorguluyor. Saklı ve Aşk öncesi, Haneke filmografisinin en geniş yankı uyandıran parçası.