Further Beyond
Devrim yaratan suç filmleri Helen ile gönlümüzde taht kuran Molloy ve Lawlor’dan sürükleyici, her şeyiyle özgün ve türün kurallarını yıkan bir biyografi. Aidiyet ve mekan arasındaki ilişkiyi keşfederken sinema dilinin kendisini de masaya yatıran eğlenceli ve düşündürücü bir belgesel.