Pietro Marcello, Francesco Munzi ve Alice Rohrwacher, İtalyan gençleriyle umutları, hayalleri ve korkuları üzerine sohbet ediyor. Siyasi kamplaşma, sosyoekonomik kaygılar, teknolojinin tahakkümü ve küresel iklim krizi ortasında gençler kendilerine şunu soruyor: Gelecek diye bir şey kaldı mı?