Ga-ga: Glory to the Heroes
Pasolini’nin Krem Peynir filminden ilham alan Piotr Szulkin, “Kıyamet Dörtlemesi”nin son filminde “İsa’nın Çilesi”ne anarşist bir yorum getiriyor. Dörtlemenin en komik filmi olan Ga-ga: Glory to the Heroes, Avrupa’nın sömürgecilik projesini alaycı bir bakışla hedefe koyan alegorik bir bilimkurgu.