Gagarine
16 yaşındaki Yuri, tüm yaşamını Paris’in hemen dışında, ismini Sovyet kozmonot Yuri Gagarin’den alan, Cité Gagarine isimli bir toplu konutta geçirmiştir. Yaşadığı yer yıkılma tehlikesiyle karşı karşıya kalınca, Yuri ve arkadaşları burayı kurtarmak için, mahalleyi adeta bir uzay üssüne çevirir.
Fanny Liatard ve Jérémy Trouilh’in Cannes 2020 resmi seçkisinde yer alan filmi, yaşam alanlarını savunan bir grup gencin dayanışmacı ruhunu öne çıkarırken fütüristik bir estetik yakalıyor. Gözünü yıldızlara dikerken Fransa’nın bugününe dair güçlü bir tablo çıkaran, büyülü gerçekçi bir öykü.