Gênco
Sınırlı güçlere sahip bir süper kahraman olan Ali Kemal, kimliğini gizlemek için kostüm giyer ve kendisini Gênco olarak tanıtır. Arkadaşı Salih kız kardeşine yardım etmesini istediğinde, Ali Kemal’in süper güçlerini geliştirmek için birlikte çalışmaya başlarlar.
Ali Kemal Çınar’ın süper kahramanı, aksiyon ve görsel efektlerle dolu bir âlemde dünyayı kurtarmaya çalışmasa da, kendince dertleri var. Kimin hayatına tesir edebileceğini, evrendeki varoluşunun amacını çözmeye çalışan, sıradan şeylerin kahramanı Gênco, bu popüler türü zekice ters yüz ediyor.