GENER8ION: STORM starring Yung Lean [MV]
İsveçli internet-rap fenomeni Yung Lean, Romain Gavras imzalı bu müzik videosunda kontrolden çıkan bir enerjiyle sarmalanıyor. İngiltere’nin sertliğiyle ünlü okul bahçelerine adeta distopik bilimkurguları hatırlatan bir dokunuş katan Gavras, kaosun içinden tekinsiz bir görsel ihtişam çıkarıyor.