19 yaşındaki Defne, İstanbul’da üniversitede okur. Finallere hazırlandığı sırada babasının felç geçirdiği haberini alır ve Urla’ya döner. Babasının iyileşme süreci, her ikisine de hasarlı ilişkilerini düzeltme fırsatı gibi gözükür. Evdeki halanın hastalığı her şeyi daha da karmaşık hale getirir.