Balerin olmak isteyen Lara, yeni taşındığı şehirdeki en iyi bale okullarından birine kaydolur. Geçiş sürecinin erken evrelerinde olduğu için bir yandan hormon tedavisinin zorluklarıyla mücadele ederken bir yandan da sınıftaki diğer kızların gerisinde kalmamak için canla başla çalışır.
Lukas Dhont’un gerçek bir hikayeye dayanan çıkış filmi, genç ve hırslı bir balerinin fiziksel ve duygusal mücadelesini konu alıyor. Cannes’daki prömiyerinin ardından tartışma yaratan ve Altın Kamera ödülü kazanan bu sürükleyici dram, trans bir gencin büyüme sancılarını yalınlıkla resmediyor.