Dört yaşındaki oğluyla yaşayan Nesrin, bir yandan eski eşi Ömer’in baskıları ve bürokratik engellerle uğraşırken, bir yandan da sevgilisi Selim ile ilişkisine dair önemli bir karar almak zorundadır.
Fikret Reyhan, Çatlak ile yakaladığı başarının ardından bir kadının özgürlük yolculuğunu perdeye taşıyor. Selen Kurtaran’ın performansıyla güçlenen bu incelikli film, etrafındaki erkekler tarafından hayatı çapraz ateşe alınmış Nesrin’in her gün yaşadığı psikolojik savaşı resmediyor.