Rıdvan Karaman (Kimsesizler Oteli), müzik sayesinde kendilerine apayrı bir dünya kuran ikiz kardeşlerin iç içe geçen yolculuğunu, kendine has şefkat ve mizah dolu bakışıyla resmediyor. Sanatın gücüne ve kardeşlik bağlarına vurgu yapan, hayata dair güçlü bir kavrayışa sahip, sıcacık bir kısa film.