Evli bir kadınla bekar bir adam buluşur. Aşık olur, kavga eder, birbirlerine girerler. Bu sırada bir köpek başıboş dolaşır. Mevsimler geçer, kadınla adam yeniden buluşur ve o köpek kendisini ikisinin arasında bulur. Sonra ikinci bir film başlar. İlkine benzese de aslında farklıdır.
Sinemanın yaşayan efsanesi Jean-Luc Godard’dan, başrolü bizzat kendi köpeğine emanet ettiği bir görsel deneme. Cannes’da Jüri Ödülü’ne layık görülen bu özgün filmde, Fransız sinemasının filozofu, yine zamanının çok ötesinde bir biçimsel arayışa girişiyor ve dijital çağa dair tefekküre dalıyor.