Transilvanya’da küçük bir kasabada doktorluk yapan Romeo Aldea, kızının geleceğini tüm ayrıntılarıyla planlamıştır. Onun yurtdışında en iyi okullarda okumasını sağlayacaktır. Kızı, üniversite sınavından önce saldırıya uğrayınca, Romeo kızının etkilenmemesi için ne gerekiyorsa yapmaya karar verir.