Bugün hak ettiği ölçüde tanınmayan Joseph Lerner, 1947 ve 1951 yılları arasında içinde Guilty Bystander.‘ın da bulunduğu dört kara filme imza attı. İçki kokusunun ve paranoyanın sindiği bağımsız filmin tamamı stüdyo dışında, New York’un kirli sokaklarında çekildi.