Bir sanatçı, katıksız bir varoluş haline ulaşmaya çalışır. Eylemsizlik ve devinim arasında kalan bedeni zorlanır, uyum sağlar ve çevresinde olanlara tepki verir.
Hareketin hafızaya dönüşerek yankılar halinde sürdüğü Hâl filminde beden ile mekan arasındaki samimi diyalog somut bir deneyime dönüşüyor. Geçicilik üzerine düşünen Gözde Karaoğlan imzalı film, sanatın ardında bıraktığı izleri ekrana taşıyor.