İlk uzun metrajında Dostoyevski’den ilham alan Aki Kaurismäki, kara film havası taşıyan radikal filmi Hamlet İş Başında ile bu sefer de Shakespeare’e el atıyor. İş dünyasını alaya alan anarşist, komik ve gerçekçi bir hikaye.