Heart
Yönetmen Gayoung, sanat dersleri veren eski sevgilisi Seongbum’u ziyaret eder. Seongbum, kendine hakim olamaz ve evli bir adamla beraber olan Gayoung’un ilişkisi hakkında yorumlar yapar. İlişkiler hakkında konuşmak, onların da birbirlerine karşı yeni hisler keşfetmelerine yol açar.
Şimdiden Hong Sang-soo ile kıyaslanmaya başlayan Jeong Ga-young, başrolünde bizzat kendisinin yer aldığı _Heart_’ta, bir dizi tuhaf yüzleşme yaşayan bir yönetmene dair mizahi bir öykü anlatıyor. Jeong Ga-young, film sektörünü tiye alırken, sinemadaki alışıldık kadın temsilleriyle de oynuyor.