Ayışığının aydınlattığı bir arabada yılbaşı sabahı güneş doğmaktadır ve Sofia kimseye anlatmadığı bir rüya görür: Çölde yürümektedir ve hasta olduğunu öğrenir. Umursamıyormuş gibi yapar. Acaba cesaretini mi kaybetmiştir?