İstanbul karantina altındadır. Felek ve Kerim, bu dönemde akla gelebilecek en güzel vurgun yolunu bulur. İnsanların bilgisayarına erişip kendilerini devlet yetkilisi olarak tanıtacak, onlara "suçlar"ını itiraf ettireceklerdir. Ne var ki söz konusu şehir İstanbul’dur ve burada her türden insan yaşar!
Reha Erdem’in beş yıl sonra sinemaya dönüşünü müjdeleyen bu komedi, dokuz muhteşem oyuncu için özel olarak yazılmış bölümler ve dans sahneleriyle birbirimize olan ihtiyacımızı anlatırken, karantinayı da fırsata çeviriyor. İnsanın içine umut tohumları eken eşsiz bir yaratıcılık gösterisi.