Gizemli bir kadın Ali Kemal’in dükkânına gelir, ona otuzuna gelince bir kadına dönüşeceğini söyler ve gider. Yakın zamanda otuzuna basıp evlenecek olan Ali Kemal, bir taraftan değişim fikrine adapte olmaya çalışırken, diğer taraftan da nişanlısı Berfin’le ilişkisini devam ettirmenin yollarını arar.