High Life
Monte ve bebeği, uzayın derinliklerine gerçekleştirilen tehlikeli bir görevden kurtulan son iki kişidir. Tekinsiz bir doktor ve ölüm cezasına çarptırılmış bir gruptan oluşan ekipte geri kalan herkes ölmüştür. Gemide yaşananlar açığa çıktıkça, baba ve kız, hayatta kalmak için birbirine sığınır.
Claire Denis, Robert Pattinson ve Juliette Binoche’u bir geminin içinde uzaya gönderirse neler olur? High Life, kendinizi bakmaktan alıkoyamadığınız, yüzünüzü kolayca öte yana çeviremeyeceğiniz bir rüya gibi. İnsanlığın karanlığını emip, bilinmeyene doğru gözlerini diken seksi bir kozmik tasavvur.