Christina Hornisher, 1970’lerde Los Angeles’ın çarpıcı bir portresini çizerek göçebe ruhları ve yıkılan Hollywood hayallerini ekrana taşıyor. Sean Baker ve Ti West’in de hayran olduğu film, 4K kalitesinde yenilenmiş versiyonuyla karşınızda.