Makedonya’nın dağlık bölgesinde, yaşı ilerlemiş annesiyle birlikte yaşayan Hatice, geçimini geleneksel arıcılık yöntemleriyle sağlar. Yanlarındaki eve, geçimsiz bir aile taşınır. Bu yeni komşular, Hatice’nin arıcılık işine göz koyunca iki hane arasındaki tansiyon giderek artar.