Pedro Costa’nın bu filmi, geçmişin hayaletleriyle ve uğursuz gölgelerle dolu sonsuz bir gecede dolaşan Ventura’yı takip ediyor. Costa, yıkık dökük şehir manzaralarına musallat olmuş ruhlar aracılığıyla hafızayı inceleyerek, bizlere nefes kesen bir sinema deneyimi sunuyor.