Sofia, gizemli bir hastalıktan mustarip annesi Rose’la birlikte Doktor Gómez’le görüşmek üzere İspanya kıyılarındaki Almería kasabasına gelir. Anne-kız arasındaki kemikleşmiş gerginlikler su yüzüne çıkarken, Sofia özgür ruhlu Ingrid’in büyüsüne kapılır.
Deborah Levy’nin arzulara ve ilkel içgüdülere dair sevilen romanından uyarlanan filmde Emma Mackey yalın performansıyla büyülüyor. Endülüs kıyılarının güneşi ve miskinliğinde annesinin delici bakışlarından kaçan genç bir kadının, kendini gerçekleştirme yolculuğu.