Kült korku auteur’ü Andy Milligan, içinde Nicolas Winding Refn’in de bulunduğu az ama fanatik bir hayran kitlesine sahip. Refn’in kurtardığı kopyalardan biri de bu yarım kalmış İç Savaş epiği. Staten Island’da çekilse de Güneyli gotik türüne göz kırpan film, tuhaflıktan çok daha fazlasını vadediyor.