Soygun filmlerinin yüksek gerilimli motiflerini çağdaş bir eko-sabotaj hikayesine uyarlayan Daniel Goldhaber, ikinci uzun metrajında heyecanı dorukta tutuyor. Göz kamaştıran genç yetenekleriyle Bir Boru Hattı Nasıl Patlatılır iklim krizinin yol açtığı sorunların aciliyetini gözler önüne seriyor.