Howards End
1910’larda Londra’da yaşayan Helen Schlegel, Paul Wilcox ile nişanlanır. Daha sonra kardeşi Margaret, Paul’ün annesi Ruth ile arkadaş olur. Ruth, evini Margaret’a bıraksa da kadının ölümünden sonra vasiyeti ortadan kaybolur. Kısa bir süre sonra Ruth’un dul eşi, Margaret’a aşık olur.
Merchant-Ivory yapımı filmde gösterişli dönem dekorları ve Vanessa Redgrave, Anthony Hopkins ve Helena Bonham Carter gibi İngiliz sinemasının usta oyuncuları bir araya geliyor. İmkansız bir aşkı anlatan bu duygu yüklü hikaye, Edward dönemindeki sınıf ayrımlarına duyulan öfkeyle dolup taşıyor.