Hugo
1920’lerde Paris’teki bir tren istasyonunun gizli köşelerinde yaşayan bir yetim, ölen babasından kalan gizemi çözmeye çalışır. Arkadaşı Isabelle ile birlikte sinemanın ilk dönemlerinin kayıp bir sayfasını keşfeder.
Martin Scorsese’nin büyüleyici aile macerasında 1930’lar Parisi hayat buluyor. Çözülmeyi bekleyen bir gizem, oyuncak yapımının incelikleri ve sessiz sinemanın sihirbazı Georges Méliès’in göz alıcı kısa filmleri, sinemanın ilk dönemlerinin büyüsüne adanmış bu harika filmde bir araya geliyor.