Ariane Louis-Seize, büyüme sancılarına bir de vampir olmanın ikilemlerini ekliyor. Ölümün kasvetine incelikli bir mizahla yaklaşan bu sıradışı aşk ve dostluk hikayesi, müşterek tuhaflıkların güzelliğine kucak açıyor.