59 yaşındaki Daniel Blake, neredeyse tüm yaşamını marangozluk yaparak geçirmiştir. Bir kalp krizi atlattıktan sonra çalışamaz duruma gelir. Devlet onu güvencesiz şekilde ortada bırakmıştır. Onurunu korumak için başlattığı mücadele, iki çocuğuna tek başına bakan bir kadının da hayatını değiştirir.
Ken Loach, o her zamanki gibi gür çıkan ve öfkeli sesiyle, Birleşik Krallık’taki sosyal devletin halkı yarı yolda bıraktığı alanları ortaya döküyor. Güvencesiz yaşamlara ve yoksulluğa dair bu iz bırakan hikaye, 2016’da Cannes Film Festivali’nde usta yönetmene Altın Palmiye getirmişti.