I Like Life a Lot
Komló bölgesi, 1970’lerde Macaristan’daki Roman halkın emeğinin sömürülmesinin en belirgin örneklerinden birine sahne olmuştu. Bir okulda öğretmenler ve Roman öğrencilerin işbirliği sonucu ortaya çıkan çizimler, pek çok zalim gerçeği birer peri masalına çeviriyor.
Çocuk çizimlerinden oluşan bu alışılmadık animasyonda, Macaristan’ın kırsal bölgesindeki yaşam ete kemiğe bürünüyor. Yaşları daha çok küçük olsa da, genç sanatçılarımız, Roman topluluğunun yaşadığı zorlukları başarıyla yansıtıyor, onların gündelik rutinlerine bir doz hayal gücü ekliyorlar.