Bir enstrüman atölyesinde çalışmakta olan Oktay, müşterilerinden Sibel’e aşıktır. Sibel’e aşkını söyleyemeyen Oktay, iş arkadaşlarının dalga konusu olmuştur. Oktay hisleriyle yüzleşmeye çalışırken iyilikle kötülük arasında gidip gelecektir.