Boşanmış bir ailenin çocukları olan Alma, Jean ve Sebastiano, Paris’teki orta sınıf yaşamlarını bırakıp Roma’ya gelirler. Noel tatillerini, onlardan uzakta yaşayan aykırı babaları Carlo ve ortağı Benedetta’yla beraber deniz kıyısında geçirirler. Bu esnada, tüm gizli gerilimler gün yüzüne çıkar.
Sıcacık, hüzünlü ve hayat dolu: Ginevra Elkann ilk uzun metrajında, büyürken yaşadığı deneyimlere dayanarak çatışma halindeki ailelerin sorunlarına odaklanıyor. Mia Hansen-Løve’ın ilk filmlerine nazikçe göz kırpan Keşke, çocukluğun acı tatlı anılarıyla kuşatılmış bir film.