In omaggio all'arte italiana!
Bu uzun süreli bir adaptasyonda Jean-Marie Straub kendisinin ve Danièle Huillet’in Italyan filmleri: History Lessons’ı yeniden ele alıyor ve uygun bağlama yerleştiriyor. Brecht’in bitmemiş tarihi romanı ‘The Business Affairs of Mr. Julius Caesar.’ı yeniden anlatıyor.