In the Basement
Avusturya’nın bilinmeyen köşelerine uzanan Ulrich Seidl, insanların en karanlık arzularını keşfetmek üzere bodrumlara iniyor. Komik, tuhaf ve anlayışlı yaklaşımıyla bu film, sadomazoşizmden faşizmin tohumlarına, çeşitli güç dinamiklerine çarpıcı bir bakış atıyor.