Ingrid, "beğeni"leri gerçek ilişki zannetmeyi huy edinmiş dengesiz bir sosyal medya bağımlısıdır. Hayatını titizlikle sergileyen sosyal medya “fenomeni” Taylor, Ingrid’in yeni takıntısı haline gelir. Los Angeles’a taşınan Ingrid, Taylor’ın hayatına sızmayı başarır.
California güneşiyle ışıldarken takıntının en karanlık dehlizlerine inen Ingrid Batı’ya Gidiyor, sosyal medyayla sorunlu ilişkimizi irdeleyen çok yerinde bir hiciv. Aubrey Plaza’nın kaçık ve katmanlı Ingrid portresi, empati ile acımanın sınırlarını bulanıklaştırıyor.