Inland Empire
David Lynch, başyapıtı Mulholland Drive ile yarattığı Hollywood kâbusuna, bulmacayı andıran yeni bir bölüm ekliyor. Usta yönetmeni Laura Dern ile bir kez daha buluşturan Inland Empire, zihnin tüm kıvrımlarını zorlayan katıksız bir sürrealizm örneği.