Duygusal etkisiyle hafızamıza kazınmış bir Zeki Demirkubuz eseri. Karşılıksız aşkıyla tutuşarak kendini bitirenleri, harap mekanlarda kaybolup giden ruhları anlatan usta işi bir metin. Haluk Bilginer, Derya Alabora ve Güven Kıraç’ın unutulmaz performanslarıyla, sinemamızın modern klasiklerinden.