Ürdün’de yaşayan 30 yaşındaki Nawal, aniden ölen eşinin mirasından hakkını almak için hem aile baskısıyla hem de ataerkil bir sistemle kıyasıya bir mücadeleye girer. Erkek çocuk doğurmanın ayrıcalık olduğu bir toplumda kızını ve evini korumak için her şeyi göze alacaktır.
Cannes’da gösterilen ilk Ürdün filmi olma özelliği taşıyan Amjad Al Rasheed’in çıkış filmi, çocuğunu tek başına büyüten bir kadının mücadelesi üzerinden hukuki ve toplumsal ayrımcılığa eğiliyor. Kırılganlık ve direnci vücuda getiren Mouna Hawa, bir annenin sarsılmaz kararlılığını resmediyor.