Insiang
Insiang, duyarsız erkek arkadaşından zalim annesi ve yılışık sevgilisine kadar çevresindeki herkesin kötü muamelesine katlanan bir genç kızdır. Tecavüze uğradıktan sonra içindeki cesareti ve gücü bulan Insiang, sarsılmaz bir kararlılıkla intikam almak için kolları sıvar.
Cannes’da gösterilen ilk Filipin filmi Insiang, kıskançlık ve intikama dair sade fakat sarsıcı bir hikaye anlatıyor. Manila’nın kenar mahallelerinde yaşayan bir anne ile kızının sert ve buruk ilişkisini resmeden film, usta sinemacı Lino Brocka imzalı olağanüstü bir melodram.