Rahul Jain’in iklim krizine eğilen ufuk açıcı filmi, insan elinden çıkma bir felaketi çarpıcı görüntülerle gözler önüne seriyor. Anlattığı meselenin ciddiyetini ve aciliyetini seyirciye başarıyla aktaran Görünmez Şeytanlar, iklim felaketinin kurbanlarına ses veriyor.